Skip to main content

One More Survey @ youthsays

Yes! Dapat jawab satu lagi survey di Youthsays! Mungkin terhad kepada 1000 orang sahaja kot. Baru lepas jawab survey berharga RM0.50. Rasa puas hati juga hari ni dapat jawab dua survey (yang ini dengan 1Malaysia tadi).



Nampak gaya Youthsays kembali aktif dengan paid survey yang lagi banyak. Harap2 tak terlepas survey. Jom buat survey! Kepada yang belum lagi daftar survey, daftar lah cepat2.

Oh minta maaf nampak macam excited lak saya. Memang excited pun. Erk walaupun sebenarnya hanya RM0.50. Tapi ntah, mungkin sebab dapat
kumpul duit online ni rasa cool kot. Hehe..

Sebenarnya kita tak dapatlah jadi jutawan kerana jawab survey ni, tapi sekurang2 nya kita dapat bagi pandangan kita, dan kita dibayar sedikit wang penghargaan kerana jawab survey tersebut sebab memang survey ni terhad kepada jumlah tertentu sahaja. Itu yang rasa puas hati tu.. Kalau nak ikutkan duit takdelah banyak. Tapi siapa nak bagi kan?

Nampak gaya memang kena cepat juga jawab survey ni.
tadi waktu saya habis jawab survey dia perlukan lagi 914 responden, lebih kurang 15 minutes kemudian (6.20pm) tinggal lagi 851 responden diperlukan.



--end of post ---

first comment by:
nohas

Comments

  1. Salam ziarah..terjumpa this blog dlm innit nuffnang..good info..byk juga cara nak buat duit di internet ni..baru join google & nuffnang shj..

    ReplyDelete
  2. salam.. selamt datang ke blog ni ye... erm memang banyak cara.. saya pun tengah cuba2 cara yang ada.. InsyaAllah kalau ada apa2 yang menarik, saya share nanti. Jemputlah join apa yang di kongsi disini. Mungkin boleh juga download laporan/ebook percuma.

    ReplyDelete
  3. tul ker youthsays ni banyak survey.. byk tutup mmg iyer.. huhu.. anyway.. layannzz..

    ReplyDelete
  4. boleh saya tau mcm mana fungsi backlink ni.. saya kurang faham ar.. mcm best... :)

    ReplyDelete
  5. ownz, hahaha.. ntah lah bergantung kepada ada orang nak upah youthsays atau tak lah kot.. yang pasti kena cepat.. saya banyak terlepas survey dah ni...

    pasal backlink atau link back, contohnya saya enable link back kepada ownz daripad blog saya. Bagus untuk pagerank blog ownz kerana blog saya dofollow.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Iphone 4S is My Gadget Impian

My Gadget Impian is iPhone 4S. In this blog post I'm going to tell you why I want iPhone 4S. 1. SIRI The main reason why I want this iPhone 4S is because of SIRI. Yes that virtual assistant, secretary called SIRI. I am using Galaxy Ace, I tried out the Speaktoit assistant which I think is pretty cool. I want to know SIRI too. Processing voice is harder compared to text processing. You can say that I am in love with this technology. SIRI vs Speaktoit Assitant Video 2. Better photo My friend @HafeezHana - a photographer said that in term of graphic Iphone is a better compared to other smartphone products. I like taking random photograph using my Galaxy Ace. Maybe with iPhone 4S I can take better photo. Taken using Galaxy Ace 3. Because of the late Steve Jobs iPhone 4S also can stand for iPhone for Steve. Steve Jobs inspired many - including me. Here I am going to share again my favorite Steve Jobs speech. It will be nice to have a product by inspi

Curi Gambar Anak untuk menang Contest

Terima kasih kepada twitterer @kuee, kaalu tak saya tentu tak tahu tentang benda nie.  Terkejut sebenarnya bila baca post tu. Shock ! Memang blank sekejap sebab tak sangka betul boleh jadi macam tu. Ukh.. semuanya semata-mata untuk menang contest.  Ini dia excerpt post dari mangsa: SOME STUPID MOTHER WHO HAS STOLEN MAYA'S PICTURE JUST FOR THE SAKE OF WINNING A CONTEST! AND WIN! PLEASE FRIENDS, PLEASE SPREAD THIS UNETHICAL ATTITUDE FOR THE TRUTH.. ITS MY DAUGHTER SHE IS CLAIMING!  . .. baca selanjutnya Boleh juga tengok blog mana yang buat scam tu kat sana. Malas nak indirectly promote blog tu kat sini. Sebenarnya inilah sebabnya saya tak pernah letak gambar-gambar personal online, inilah juga sebab saya tidak berfacebook dan juga tidak berfriendster, walaupun diajak berkali-kali oleh kawan-kawan lama. Oh.. saya ada join friendster, tapi gambar tak pernah saya letak. Lagi satu kalau boss nampak, macammana? Eh jangan salah sangka lak, gambar saya bukanya hensem sangat..

Menang Contest Review : Terima USD30 + Free Hosting daripada Wanmus

Sebelum Raya yang lepas saya ada dapat sedikit rezeki daripada Review Contest anjuran wanmus, sorang Internet Marketer tempatan. Dan saya ada menyebut yang saya akan buat post kat sini.Jadi post ini sebenarnya post membayar hutang. Review Post Contest Dalam contest tersebut saya dikehendaki membuat review terhadap salah satu post wanmus bertajuk: Blog PR0 & Baru 2 Hari Dah Dapat Payment? Alhamdulillah, dapat lah hadiah review terbaik. Jumlah sebanyak USD 30 dimasukkan kedalam akaun paypal saya. Terisi jugalah akaun paypal yang dah lama tak terisi.  Kalau anda takde akaun paypal cepat-cepatlah buat ye. Banyak juga contest-contest terutamanya contest oversea yang menawarkan duit melalui paypal. Boleh klik sini untuk register paypal. Selain itu saya turut memenangi hadiah berupa free 100MB hosting selama setahun daripada Jom Hosting juga kepunyaan wanmus. Thanks to my wife Sebenarnya saya pun tak sangka boleh menang, saya cuma cuba buat post dengan sejujur ya