Skip to main content

20 Ebook Percuma? Anda mahu?

Selepas membaca email daripada sahabat saya Yoji , saya rasa tak sabar untuk berkongsi dengan anda semua berkaitan perkara ini. Especially kepada sesiapa yang memang baru berjinak dalam bidang cari duit di Internet ni. Tak kira dengan cara adsense mahupun dengan cara yang lain. Sila tengok segera senarai buku di http://tinyurl.com/20ebook.

lebih 80% gagal
Untuk pengetahuan anda daripada 100% yang pada mulanya berkobar2 cari duit di Internet lebih 80% menemui kegagalan disebabkan disebabkan banyak faktor yang paling utamanya ialah tiada Ilmu. Sebab itulah saya katakan saya tidak sabar untuk memberitahu anda semua berkenaan berita baik ini.


Untuk dapatkan buku ini senang sahaja. Cuma perlu masukkan nama (tak payah nama sebenar pun takpe) dan email anda sahaja. Yorizz bermurah hati untuk memberikan anda 20 E-Book percuma daripada koleksi beliau. Saya sudah lihat sepintas lalu koleksi ini, ada sesetengahnya memang sudah ada dalam koleksi saya, manakala ada yang tiada lagi dalam koleksi saya. Yang saya highlight kat bawah ni saya dah ada.

Tajuk2 Ebook percuma

1. 5 Langkah Mudah Memulakan Perniagaan Internet
2. 5 Rahsia Sulit Untuk Kaya Di Internet
3. 7 Rahsia Gaya Pos
4. 100 Cara Promosi Tingkatkan Web Trafik Anda
5. Bina Blog Dalam 3 Minit
6. Clickbank Untuk Newbies
7. Kesilapan Usahawan Muda Internet
8. Laporan Adsense Janawang
9. Panduan Daftar Paypal
10. Panduan Domain
11. Panduan Membeli Belah Secara Online
12. Diari Kehidupan Seorang IM
13. Formula Matematik 1juta Dalam 1tahun
14. Panduanbloggeradsense
15. PELITA AFFILIATE
16. 6moduladsense
17. Rahsia_Web_Jualan
18. 48-HOUR ACTION PLAN Affiliate Easy
19. Model Internet,Clickbank,Paypal
20. Panduan Nuffnang

Saya syorkan anda dapatkan buku -buku ini sebelum melangkah kedunia bisnes online tidak kira samaada secara tanpa modal ataupun dengan ada modal http://tinyurl.com/20ebook

Ebook-ebook yang saay dah baca memang ringkas dan senang dibaca, sesuai sangat untuk newbie. Memang saya cadangkan untuk anda download. Saya juga sekarang ini tengah membiarkan komputer saya bekerja untuk download buku 2 tersebut.

Saya akan baca 100 cara Promosi Tingkatkan Traffic Web dulu nanti.

Selepas download buku-buku tersebut, Yoji juga bagitau yang beliau akan memberikan satu lagi ebook ekslusif sebagai bonus dan semuanya percuma.

Satu lagi.. Yoji kata koleksi ini adalah terhad untuk sementara waktu, beliau tak maklumkan pula sampai bila. Anda boleh dapatkan buku-buku ini di sini: http://tinyurl.com/20ebook

Isk sampai 3 link saya letak rupa2nya. Saya tambah satu lagi :) http://tinyurl.com/20ebook.

Selamat membaca, selamat mencari Ilmu.

.

--end of post--

Comments

  1. thanks bro sebab kongsi info nie.hehehe.banyak ebook2 berguna nie..

    ReplyDelete
  2. hehehe.. apa lagipakailah.. nanti ebook2 tu boleh kita bagi percuma kat orang lain pulak.

    ReplyDelete
  3. haha.. kena check status dulu, PLR ke MMR ke, setakat edaran percuma ke..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Iphone 4S is My Gadget Impian

My Gadget Impian is iPhone 4S. In this blog post I'm going to tell you why I want iPhone 4S. 1. SIRI The main reason why I want this iPhone 4S is because of SIRI. Yes that virtual assistant, secretary called SIRI. I am using Galaxy Ace, I tried out the Speaktoit assistant which I think is pretty cool. I want to know SIRI too. Processing voice is harder compared to text processing. You can say that I am in love with this technology. SIRI vs Speaktoit Assitant Video 2. Better photo My friend @HafeezHana - a photographer said that in term of graphic Iphone is a better compared to other smartphone products. I like taking random photograph using my Galaxy Ace. Maybe with iPhone 4S I can take better photo. Taken using Galaxy Ace 3. Because of the late Steve Jobs iPhone 4S also can stand for iPhone for Steve. Steve Jobs inspired many - including me. Here I am going to share again my favorite Steve Jobs speech. It will be nice to have a product by inspi

Curi Gambar Anak untuk menang Contest

Terima kasih kepada twitterer @kuee, kaalu tak saya tentu tak tahu tentang benda nie.  Terkejut sebenarnya bila baca post tu. Shock ! Memang blank sekejap sebab tak sangka betul boleh jadi macam tu. Ukh.. semuanya semata-mata untuk menang contest.  Ini dia excerpt post dari mangsa: SOME STUPID MOTHER WHO HAS STOLEN MAYA'S PICTURE JUST FOR THE SAKE OF WINNING A CONTEST! AND WIN! PLEASE FRIENDS, PLEASE SPREAD THIS UNETHICAL ATTITUDE FOR THE TRUTH.. ITS MY DAUGHTER SHE IS CLAIMING!  . .. baca selanjutnya Boleh juga tengok blog mana yang buat scam tu kat sana. Malas nak indirectly promote blog tu kat sini. Sebenarnya inilah sebabnya saya tak pernah letak gambar-gambar personal online, inilah juga sebab saya tidak berfacebook dan juga tidak berfriendster, walaupun diajak berkali-kali oleh kawan-kawan lama. Oh.. saya ada join friendster, tapi gambar tak pernah saya letak. Lagi satu kalau boss nampak, macammana? Eh jangan salah sangka lak, gambar saya bukanya hensem sangat..

Menang Contest Review : Terima USD30 + Free Hosting daripada Wanmus

Sebelum Raya yang lepas saya ada dapat sedikit rezeki daripada Review Contest anjuran wanmus, sorang Internet Marketer tempatan. Dan saya ada menyebut yang saya akan buat post kat sini.Jadi post ini sebenarnya post membayar hutang. Review Post Contest Dalam contest tersebut saya dikehendaki membuat review terhadap salah satu post wanmus bertajuk: Blog PR0 & Baru 2 Hari Dah Dapat Payment? Alhamdulillah, dapat lah hadiah review terbaik. Jumlah sebanyak USD 30 dimasukkan kedalam akaun paypal saya. Terisi jugalah akaun paypal yang dah lama tak terisi.  Kalau anda takde akaun paypal cepat-cepatlah buat ye. Banyak juga contest-contest terutamanya contest oversea yang menawarkan duit melalui paypal. Boleh klik sini untuk register paypal. Selain itu saya turut memenangi hadiah berupa free 100MB hosting selama setahun daripada Jom Hosting juga kepunyaan wanmus. Thanks to my wife Sebenarnya saya pun tak sangka boleh menang, saya cuma cuba buat post dengan sejujur ya